Дозатор добрив EHEIM autoliquid

Код товара: 3585000
1 204 ₴

Автоматичний дозатор добрив для акваріума EHEIM autoliquid 3585

Перед додаванням добрива в дозатор важливо спочатку перевірити вміст нітратів у воді (NO3).
Якщо вміст NO3 складає більше 100 мг / л рекомендується зробити часткову заміну води, принаймні 30%, перш ніж додати добрива. Одне наповнення контейнера дозатори приблизно 50 рівних доз.

Обсяг денної дози можна підібрати кількістю оборотів контейнера дозатора (кількістю доз).

Контролюйте наявність добрива в контейнері дозатора, рівень не повинен бути нижче позначки min.

Поява на дисплеї символу LO означає низький заряд батарей. Дозування в даному випадку буде тривати протягом трьох днів після чого дозатор вимкнеться.

Увага
Автоматичний дозатор не розрахований на роботу з акумуляторами!

Навіщо вносити добрива?
Акваріумні рослини отримують поживні речовини з допомогою коренів і листя безпосередньо з води. При цьому, в першу чергу, важливі залізо і мінерали. Регулярне додавання за допомогою авто- ДОБРИВА компенсує недолік тих речовин, які акваріум здатний надати насилу або взагалі не здатний надати.
Перед додаванням рідкого добрива обов'язково перевірити вміст нітратів (N03) в акваріумний воді. Якщо вміст нітратів вище 100 мг / л, перед додаванням добрива рекомендується часткова заміна води, як мінімум 30%.
На кожні 100 л води рекомендований один поворот авто-ДОБРИВА щодня.
Необхідно стежити потім, щоб щоденна добавка добрива розподілялася на 12 годин при освітленому акваріумі рівномірно. За потреби допустимі і великі дози, при цьому слід попередньо перевіряти вміст заліза. Концентрація заліза повинна знаходиться в межах від 0,05 до 0,1 мг / л

Для використання в дозувальні автоматі застосовувати виключно добриво EHEIM plant care - добриво для дозатора 6 ампул або EHEIM plant care - добриво для дозатора 3 ампули - воно оптимально підходить для дозування автоматом.

Обсяг щоденної дози визначається кількістю запрограмованих поворотів. Якщо запас добрива знижується до позначки »min«, ємність необхідно дозаправити. Користуйтеся добривом EHEIM авто-ДОБРИВА.

Виробник: Eheim

Дозатор добрив EHEIM autoliquid Відгуки

Ваш відгук може бути першим.

Доставка

Безкоштовна доставка

Безкоштовна доставка залежить від суми замовлення і бренду товару. На деяких товарах є ярлик з позначкою про доствка.
Якщо у вас сума товарів на бренди (EHEIM, SCHEGO, AQUA-NOVA, AQUAFOREST, ZOOLEK, ATG LINE, CAMOZZI, REPTI-ZOO, AQUARIO) більше 8000 грн - Доставка Безкоштовна


Обрештовка акваріумів Collar, Aqualighter при доствка Новою Поштою за рахунок покупця, доставка за наш рахунок. * Товари з позначкою з Безкоштовної доставкою


Доставка по Києву

Інтернет-магазин "Природний Акваріум" здійснює доставку замовлень по Києву з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 21:00 за адресою, вказаною в замовленні.

Доставка замовлення або замовлень з сумарною вартістю менш 300 гривень не здійснюється.

Доставка замовлень кур'єром від нашого інтернет магазину (тільки м.Київ) ціна договірна, в заівісімості від замовлення доставка може бути безкоштовною від суми або району. Уточнюйте.

Якщо товару немає в наявності і його необхідно замовити - терміни доставки замовлення узгоджуються з менеджером магазину.
Залежно від термінів поставок, іноді доставка може бути перенесена на 2-3 дня. Менеджер магазину інформує покупця про зміну термінів доставки.
Можлива доставка замовлення в конкретний час - за вибором покупця. Для цього при оформленні замовлення в поле "Коментарі та побажання до Вашого замовлення необхідно вказати день (дату) і найбільш підходящий час доставки. Ми постараємося врахувати Ваші побажання, погоджуючи з нашими можливостями.
Допустимі деякі зміни дати і часу доставки замовлення, виходячи з наших можливостей. Про будь-які зміни у строках доставки менеджер магазину обов'язково інформує покупця.

самовивіз

Доставка по Україні

Мінімальна вартість замовлення для доставки по Україні становить 300 грн.
При оформленні замовлення з доставкою по Україні обов'язково вказуйте прізвище, ім'я та по батькові одержувача замовлення!
Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з вами, для уточнення деталей замовлення, після чого, вишле реквізити, за якими Ви зможете оплатити замовлення.
Після надходження оплати ми відправимо Ваше замовлення за вказаною адресою. Замовлення не обрабиваются, якщо не вказано контактний телефон та e-mail.

* При доставці товару будь-яким з обраних перевізників покупець зобов'язаний перевірити цілісність і комплектацію товару безпосередньо в офісі перевізника. При виявленні дефектів необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлені дефекти або недокомплектації. Так само необхідно по телефону або е-мейлу повідомити менеджера магазина про виявлений дефект.

Оплата заказу

- Оплата замовленого товару здійснюється на карту ПриватБанк.
- Накладна плата від Нової пошти

У вартість замовлення не входить вартість доставки.
Не рекомендується оплачувати замовлення, поки Ви не отримаєте по e-mail повідомлення про наявність товару (або Вам передзвонить наш менеджер і підтвердить наявність товару).
Наш менеджер може рекомендувати Вам будь-яку компанію або Ви можете самостійно ознайомитися з умовами доставки певної компанії і вибрати вподобану.

* Дізнатися, де знаходиться офіс транспортної компанії у Вашому місті, а також розцінки на доставку, Ви можете на сайтах транспортних компаній. Адреси сайтів можна знайти в будь-якому пошуковику.

Обробка замовлень

У розмові з менеджером Ви можете висловити всі побажання по доставці замовлення і ми постараємося їх виконати у відповідності з нашими можливостями. Додаткову інформацію про стан замовлення, послуги з доставки та асортименту зоотоварів в нашому зоомагазині Ви можете отримати за телефонами:

Гарантія

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 2-х тижнів до 120 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. А так же має бути збережено: повний комплект товару; цілісність і всі компоненти упаковки; ярлики; заводське маркування.

Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Оплата

Оплата заказу

Оплата замовленого товару здійснюється на карту ПриватБанк.

Накладений платіж через службу доставки Нова Пошта

При доставці замовлення кур'єром (готівковий розрахунок, на карту)

У вартість замовлення не входить вартість доставки.
Не рекомендується оплачувати замовлення, поки Ви не отримаєте по e-mail повідомлення про наявність товару (або Вам передзвонить наш менеджер і підтвердить наявність товару).
Наш менеджер може рекомендувати Вам будь-яку компанію або Ви можете самостійно ознайомитися з умовами доставки певної компанії і вибрати вподобану.